Handledning

Handledningen idag gjorde mig inge klokare. Jag förstår egentligen inte varför jag gick dit, jag hade som inga direkta frågor, bara en allmän klump av hopplöshet. Jag hoppades nog att någon annan kanske kunde fråga något smart som kunde hjälpa eller underlätta för mig, men jag tror att jag bara blev mer bekymmrad.
Nu är det iallafall bestämt så att ikväll skrivs det tills det är skrivet klart, punkt slut! Och imorgon klockan 12 ska jag lägga skiten åt sidan!
Jag har börjat säga åt mig själv att; "skriv bara, så det blir överstökat". Bara jag blir godkänd så är jag mer än nöjd!

Så imorgon efter 12 är jag alltså en fri kvinna. Det ska firas, och hela tisdagseftermiddagen ska jag bara ägna hjärnan åt värdelösa ovesäntligt arbete. Promenera, hänga, fika. Och kanske hämta igen stolarna vi lånade ut på paltkalaset för att så många som möjligt skulle få sittplats. Underbart skönt ska det bli.

Så jag kanske skulle skrida till verket och sluta drömma nu va.

Kommentarer
Postat av: sofia

två disktrasor, kylskåpspoesi och ett kortspel :)

2008-11-03 @ 21:06:23
Postat av: sofia

två disktrasor, kylskåpspoesi och ett kortspel :)

2008-11-03 @ 21:07:54
Postat av: sofia

två disktrasor, kylskåpspoesi och ett kortspel :)

2008-11-03 @ 21:08:31
Postat av: sofia

haha, datorn hängde sig..

2008-11-03 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0