Nej till halloween

Eftersom jag sitter med den här hemtentan som var sjukt mycket mer tidskrävande än jag hade tänkt så bojkottade jag halloween i år. Måste försöka foka på det viktigaste just  nu, att bli godkänd. För grupparbetena som vi har gjort gick ju åt pipsvängen, vilket betyder att de VG som jag så fint kämpat till mig på begreppstentan i början av kursen nu är för gäves. Suck. Jag tappade som helt lusten. Tänk att ett grupparbete ska få väga så tungt i poängräkningen att en persons betyg helt kan förstöras?!! Jag är ledsen. Så nu är det bara att försöka klara hemtentan, för VG eller G kvittat numera för mitt slutbetyg... såvida jag inte spikar hemtentan vill säga! Det händer ju inte ens i drömmen.

Det blev nya Bond igår istället. Premiär och allt. Alla möjliga kändisar skulle visst också se den, och i samma salong som oss. Kul. Men nu tyckte jag att den förra Bond var bättre. Vi kom fram till att det var en bra action men det kändes inte riktigt som en Bond-film. Han har blivit så kall, James. Var tog han som flörtade med brudarna och inte dödade i onödan vägen?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag bojkottade också för plugget.

2008-11-01 @ 12:58:52
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: sofia

haha, eller hur. bond ska ju vara en casanova. har dock inte sett den nya, men till veckan kanske. ses vi på tisdag?

2008-11-01 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0