Nya träningsbyxor

Jag var grymt trött, men jag hade lovat mig själv igår att jag skulle ta mig iväg och när Jonas var peppad kände jag att det var bara att ta tummen ur! Köpte ju nya träningsbrallor igår och dom får mycket väl godkänt. Så nu ser jag ut som alla andra och slipper använda mina fodrade träningsoverallbyxor när jag ska flyga över brädan.
Min första önskan till tomten i år är nya träningsskor! Så om tomten läser detta så kan du göra en liten notering.

Jag har inte alls pluggat som jag brukar inför duggan imorrn, men jag hoppas verkligen att jag klarar mig ändå. Jag försöker göra lite övningsuppgifter men som märks är datorn mer lockande. Jag väntar på Ensamma mammorna nu, det börjar ju närma sig för det slutgiltiga valet. Fast jag vet redan vilka killar som är bäst. :)
Och så vill jag ju ha kvällsfika också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0