Snöstorm

Gud vilken snöstorm vi har hamnat i! Igårkväll flög grillen fram och tillbaka på balkongen och imorse var det luvan på och halsduken upp för att inte försvinna totalt i snöyran. Vi kanske borde knyta fast grillen i balkongräcket om vädret har tänkt fortsätta såhär.

Idag är jag en trött Frida. Efter att ha haft lektion i 4 timmar fanns inte mycket ork till vidare prestationer. Lunch och en nap på soffan. Middag och en sväng på iksu. Nu är klockan bara 19 och jag sitter redan i pyamasen. Det betyder att det blir en tv-kväll ikväll.

Nu är det bara en vecka kvar till första advent. Tiden går så jäkla fort, men jag längtar. Jobb, lite julpynt och adventsmys är att se fram emot. Och så måste jag ju skaffa mig en chokladkalender! Icke att glömma! Chokladbiten varje morgon ända fram till jul är ju det som gör december och julafton värt att vänta på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0