Tårta, fiskdamm och E-puben ikväll.

Dagen började med tårta och fiskedamm. Nu har jag provat igenom hela min garderob, mixat och matchat, så nu är jag redo för kvällen som inte kan bli annat än trevlig.

Tårtan, fiskedammen, mariokart i en av hörsalarna och massor med andra aktiviteter förklaras av att det är Handelhögskolans dag idag. Ikväll är det prisutdelning efter dagens aktiviteter på E-puben och därefter spelar en liveband covers resten av kvällen.Det är här jag kommer att befinna mig. 
Igår när jag och Jonas sprang på systemet köpte jag ett fruktvin, tänkte att jag skulle testa något nytt. Citron och lime var det. Jag har precis öppnat flaskan eftersom jag inte kunde motstå min nyfikenhet längre. Utblandad med sprite och det smakar precis som saft, hur gott som helst.

Nu ska jag hacka lite grönt, idag var det faktiskt Jonas som absolut skulle ha tacos. Inte jag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0