Äntligen snart tillbaka.

Det känns verkligen som om jag legat i ide en vecka, som om jag packade ihop mitt liv, tagit avstånd från allt och alla, för att klara av att fokusera på skolan. Jag är otroligt less nu. Imogron är tentan och jag ser fram emot att få komma tillbaka till verkligheten. Jag har saknat den.

Annars är det bra. Längtar mest efter lite mer sol och lite mindre grått. Grått känns så tungt och dystert, långt ifrån som jag känner mig. Vädret och jag är väl kanske inte så överrens just nu. Och såklart lite socialt liv.

Jag ska tända ett ljus ikväll. För värme. För vänner. För liv. För hopp. För nya tag. För tro. För framtid.



Kommentarer
Postat av: Tompa

Lycka till på tentan, jag håller alla tummarna!!

2008-10-14 @ 09:12:48
URL: http://www.umeassistance.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0