Färg på tillvaron

Äntligen är det över. Grupparbetsperioden. Inte de att grupparbeten behöver vara någonting dåligt, men nu har det bara varit lite för intensivt under en period och det är med lättnad jag säger att den nu är slut. Sista seminariet imorse, och nu har jag resten av dagen helt ledig. Nästa så jag glömt bort hur man roar sig själv. Haha.

Jag ska iallafall få lite färg på tillvaron då jag bokat in en färgning i eftermiddag. Jag är spänd och nervös, jag har nämligen ingen aning om hur jag ska förklara hur jag vill ha det. Dessutom är håret nu uppsatt i en ful knut och mina egentligen stora lockar är raka och håret skitigt. Måste jag trätta håret så hon förstår att jag egentligen är snyggare än såhär? Eller var det bara drygt och absolut onödigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0