Håret blev bra

Håret blev bra, jag är mycket nöjd. Allt gult är borta och håret är lite ljusare och en nyans kallare. Hon är så himla bra, Jennie, så heter min nya favoritfrisör. Så varför förstöra ett vinnande koncept?! Därför är redan nästa klippning inbokad, hon verkar ju vara populär också.

Och shit vad mörkt det är, och fort går det. Visste ni att dom redan börjat med julpyntet på stan och glöggen på Ica? Är det inte lite tidigt med det. Fast jag längtar ändå, inte till tokshoppandet och stressen, men till värmeljusen, myset och pepparkakorna. Lite också till Jöbacks julskiva. Men som sagt, bara inte riktigt än.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag längtar också efter Jöbacks julskiva, och efter vårat adventsmys!

2008-10-27 @ 21:27:47
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0