Lååång väntan.

Att ha tenta klockan 13 var inge vidare. Hela dagen blev bara jättekonstig och ett endaste stort väntande. Hela morgonen gick ut på att vänta och va nervös, och nu när det är över hade man hoppats på en känsla av lättnad men jag är fortfarande nervös, och eftersom vädret blev kallt och alla hade sitt att stå i fortsätter jag nu vänta. På middag, på jonas, på kväll, på att få slappna av.. ja roligare saker än tenta iallafall.

Och plötsligt kom en våg av trötthet över mig. Det kanske blir nå när man tillslut får slå sig ner. Att man hinner känna efter på ett helt annat sätt.

På tal om något helt annat, nämligen min guldfärg som jag vill köpa, så verkar obs(eller coop heter dom väl egentligen) leveranssystem inte alls fungera som det ska. Jag har nu sprungit till och från deras bygg och färgavdelning i 2 veckor och guldfärgen är fortfarande slut. Jag frågade och då sa hon att de var beställt men att hon inte visste när de skulle komma, men minst en vecka till. Jaha. Bra svar. Så jag väntade en vecka för jag känner mig som en desperat idiot som kutar in och ut på obs utan att handla, men fortfarande ingen färg. 3 veckor. Hur länge ska jag vänta?

Jag är less på att vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0