Ledig söndag

Det känns i benen idag att det blev mer än en dans igår. Precis när vi bestämt oss för att lämna dansgolvet börjar dom spela alla mina favoriter och jag hade bara inte mage att gå riktigt just då. Roligt hade vi iallafall.

Idag blev det sovmorgon. En timma extra tack vara vintertiden. Kan ni förstå, nu börjar vintern krypa sig på på riktigt! Hua.
Jag är iallafall glad att jag slipper jobba idag, det var länge sen jag bara fick en hel söndag till att göra precis vad jag vill. Så dagens planer är alltså en sväng förbi en skivmässa, kolla lite gamla vinyler och strosa lite bland folk, handla lite bla en pressening till grillen så den fungerar även nästa år. Sedan hoppas jag på en god lunch någonstans i stan, något bra tips på ett lunchställe som har öppet en söndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0