Ringring

Otroligt vad duktig jag känner mig nu.
Jag har precis ringt till ica och beställt ett nytt kort eftersom mitt blivit avmagnetiserat nån gång i sommras. Snacka om att skjuta upp ett så litet enkelt samtal, jag vet. Och jag har inga problem med att ringa, eller jag har inga problem med att ta själva samtalet kanske jag ska säga, för på nått konstigt sätt så är problemet att lyfta luren och slå nummret. Att komma till skott lixom.
Bra gjort av mig.
Men det var inte det enda samtalet jag tagit tag i. Jag har även ringt csn så att dom kan skicka nya papper till mig så att jag kan skicka dessa vidare till facket så min fattiga studentplånbok inte ska bli lika tom lika fort. Jag måste bara förvarna er andra som ska ringa csn att förbered er på ett jäkla knappande med alla knappval som ska göras för att därefter stå i telefonkö. Det tar tid och man blir några kronor fattigare på mobilen.
Sedan har jag även ringt frissan, nu är det dags för en uppfräschning med lite ny färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0