Rök inte i hissen, dumsnut.

Nått pucko hade visst bestämt sig för att vår hiss var områdets bästa rökruta. Jag höll på att tuppa av när jag skulle åka upp till lägenheten idag efter skolan. Är det verkligen så att folk inte tänker längre? Jag är irriterad och förvirrad. Man röker inte i hissen, dumsnut!

Världens godaste köttfärsås till middag. Det är nog min favoriträtt. Det är så gott. Jag älskar det! Jag vet att jag låter som en treåring som inte hunnit utveckla sina smaklökar ännu, men Fridas köttfärsås is the shit!

Och sedan vill jag bara sända en tanke till alla er som måste vakna före sju på mornarna. Jag fick nämligen erfara det imorse då vi skulle ses alldeles för tidigt på skolan. Helt svart, svinkallt och sjukt trött var jag. Det är tur vi vrider tillbaka klockan snart så att mornarna åtminstone blir lite ljusare (och så får vi ju sova en timma längre också).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0