Snurrigt

Man kan ju minst sagt säga att gårkvällen blev väldigt snurrig. Mer snurrig än på väldigt länge. Och än en gång måste jag jobba dagen efter. Jag minns inte senast jag var ut och var ledig dagen efter. Det är så typiskt att allt ska infalla sig samtidigt. Nu blir det inget mer arbeta-bakis på ett tag. Stackars kunder, borde ju bli vettskrämda när jag står där som ett lik. Eller åtminstone så är det så jag har kännt mig idag, som ett lik. Och inte nog med det, mitt godisätande de senaste tre dagarna samt alkoholförtäringen igår har satt djupa spår i min mun. Blåsa. Jag kan knappt prata, det gör så ont. Jag ser det som en pik från min kropp till min hjärna som säger att jag måste skärpa mig!
Hur som helst så hade vi en sjukt roligt kväll!

Mindre roligt är det att komma hem och veta att jag har ett grupparbete som måste få sig en rejäl omgång innan imorrn också. Underbara söndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0