Trååååkig dag.

Usch, kan inte dagen bara ta slut snart!
Tenta imorrn. Jag orkar inte plugga nå mer, kan vi inte bara skriva den nu så är det gjort. Sitter bara och tittar på böckerna men läser inte. Och inte tar jag tag i mig och gör nått roligare heller! Nä, för gjorde jag det skulle jag bara känna att jag egentligen borde sitta hemma och läsa.
Bra då! Nä! Så nu sitter jag här mitt emellan "att plugga" och "att göra nått roligt" och gör ingenting. Jag har väl surfat igenom alla webbsidor jag kan tänka mig besöka och rotat igenom skafferiet en handfull gånger. Det är inge roligt längre.

Dessutom är det skitväder. Nä, nu vill jag ha fredag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till imorgon!

Själv ska jag på Skoljoggen med barnen ;)

2008-10-02 @ 20:57:18
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0