Akuten och klänningsproblem.

Att det ska vara så komplicerat att få tid hos en vårdcentral, det trodde jag inte. Efter att ha ringt säkert fyra olika nummer hade jag varken fått någon tid eller pratat med en levande människa, bara telefonsvarare. Så igårkväll satt jag mina tre kvällstimmar på akuten för att få veta att jag har virus i bihålorna. Tack gode gud för att jag fått medicin mot min smärta!

Och idag har jag sprungit omkring på stan. Jag fick ett impulsryck och drog ner till centrum och det är ju sånna gånger, om nån gång, man hittar saker. Tur att det är löning imorrn för jag har shoppat både ett skärp, nån t-shirtklänning och en finklänning. Tänkte att jag skulle ha den på sittningen om jag bara lyckas hitta en lösning till mitt BH problem. Jag kan inte ha BH under klänningen, eller det måste vara en speciellt BH isåfall. Så istället för att leta klänning är det nu en BH-jakt som inleds. Eller kanske tejp? Någon som har nått bra tips?

Ikväll är det en promenad med Sofia som är inbokad, det ska bli trevligt att prata av sig lite, och sedan hem till Sävar på lite ärenden. Ska passa på att ta med mig klänningen och ha modevisning för mamma i samma veva. Tipstipstips. Jag är nämligen inte så bra på att bestämma själv, jag vill att någon ska tycka lite, risa å rosa. Det är mamma bra på.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag som tagit med elins klänning hit till mig idag. du kan ju få prova den också om du vill...

2008-09-24 @ 17:53:05
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: Emily

Klänningen lät spännande! Hur or den utformad (haha proffsigt ordval) o vars är den köpt? lindex har många fiffiga bh:ar faktiskt.

Nu är det dags att vi ses snart! :)

2008-09-24 @ 21:55:27
Postat av: Frida

lindex var ett bra tips, ska kolla där. ja det är dags, hur jobbar du dom närmsta dagarna?

2008-09-24 @ 22:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0