Bakslag i dubbel bemärkelse.

Har utveckligen tagit ett steg bakåt? Sist jag köpte majs på burk trodde jag att jag bara tagit fel sort efterson konservburken inte hade den där fliken så att man kan öppna burken utan konservöppnare. Men jag inser ju att dom burkarna verkar ha försvunnit, för nu när jag handlade letade jag efter de med fliken på, men jag fick ge upp. Jag älskade ju dom konserverna! Skitpraktiskt att slippa rota i lådorna efter konservöppnaren hela tiden.

Har iallafall just avnjutit en lax och spenatpaj som blev riktigt lyckad. Dock mer spenat än lax eller pajskal eller något annat för den delen.

Fick veta att det har hänt en liten olycka med min mamma då hon tydligen kraschat med cykel och ramlat som jag förstog det. Jag fick ett sms av pappa och det var inga fina blåmärken. Och jag som tyckte att min cykelkrasch var jäklig. Krya på dig, jag tänker på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0