Idol igen, tjatigt.

Men ikväll var det ju grabbarnas tur. Jag hann visserligen inte se alla, men a någon anledning så har jag svårt att komma över hur otroligt mycket bättre det låter när en kille verkligen kan sjunga jämfört med när en tjej får till det. Visserligen har det rätt stor betydelse hurvida den personliga karaktären är, men är han ödmjuk och med båda fötterna på jorden är iallafall jag charmad.
Helst livé, med gitarr, akustiskt, naket.

Ja som sagt. Annars är det tenta plugg för hela slanten. Och en äppelkaka och glass tillefterrätt idag. Mycket godis för min del sista veckorna och mindre rörelse. Jag längtar verkligen efter att få träna. Jag är less på att vara sjuk. Nässprayen mot mitt bihålevirus, som kostade mig en förmögenhet bör tilläggas, verkar fungerar. Ingen huvudvärk alls idag. Okej, en avstickare där.
Men tillbaka till tentaplugget. I måndags var jag rätt lugn, tänkte att de här är ju lugnt. Idag hade vi sista föreläsningen och nu förstår jag inte hur allting ska gå ihop och sedan hinna rota sig i hjärnan på mig.
Det är bara läsa läsa läsa läsa läsa, jag hoppas att det iallafall är något som fastnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0