Impulsköp

Jag har visserligen letat en "höstjacka" ett tag nu, jag fryser ju ihjäl i den tunna sommarjacka jag har nu. Samtidigt vill jag inte ha en jättetjock vinterjacka att bära omkring på nu, i september.
Ibland känns det som om jag är världens mest frusna människor när jag ser folk som går med tunna korta jackor, vissa till och med utan jacka. Själv har jag både vantar och halsduk obligatoriskt varje dag och funderar starkt på långkalsonger!
Och vem skulle tro att jag skulle hitta en jacka på HM?! Inte jag. där hittar jag aldrig något. Nu är mitt dilemma bara hur bra kvalite de är på den? HM har inte gjort ett speciellt gott intryck på mig vad gäller kvalla...
Det var en fin jacka. Det är mycket pengar. Speciellt som student. Håller den måttet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0