Inge bakis

Sofi fyllde år igår så det blev en festkväll med alldeles för många vändor av födelsedagssånger, lite dans med nalle puh och batman, en attack av två gorillor, och dessutom han vi vara i kontakt med både en gran och en björk. Vilket äventyr.
Men otroligt trevligt. En mystisk grej dock. En kille kom fram till vårat bord och slog sig ner och frågade mig om jag var innebandytjej?! Jaaaa, sa jag, fast jag slutade ju spela för typ något år sedan. Du har inte spelat i dorotea? Hahaha, nä verkligen inte. Sedan sa han att han kände igen mej annars också, att han typ brukar se mig lite här och där. Han kände igen Jonas också. Läskigt. Har killen typ förföljt mig? Eller kanske spanat in mig? På något sätt måste jag ju fångat hans uppmärksamhet iallafall.

Och så idag, arbete.
Jag måste ändå säga att jag mår ovanligt bra med tanke på allt vad som slank ner igår, men ögonen är bara såååå sömniga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0