Jävla väder och dessutom bussmiss.

Efter att jag så fint väntat på bussen i 20 minuter i regnet för att därefter hoppa på 2:an till Marieberg istället för 7:an till Marieberg är jag nu hemma, blöööööt, otroligt blöt. Idiotiskt att inte dubbelkolla bussen. Dom ska ju till samma ställe, varför inte samma väg. Jag känner mig lurad, och lite dumförklarad.
Mitt paraply är värdelöst, ändå är jag glad för att jag iallafall äger ett paraply. Hur som helst, vilket jävla väder!

Jag lyckades trots min omotiverade inställning hitta en kjol, en sån med hög midja som jag sa att jag aldrig skulle ta på mig. Nu är bara frågan om hur jag ska matcha detta med skor och överdel. Jag måste nog fråga om råd, tur att Linda bor nära. :)

Kommentarer
Postat av: sofia

en kjol med hög midja, ytterst intressant :)

2008-09-03 @ 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0