Nöjd

Det är så skönt att komma hem och verkligen känna att man är nöjd med dagen. Jag är nöd med det vi presterat och jag är nöjd över känslan som jag burit med mig.
Nu kanske det vänder, allt det tunga och jobbiga som legat över mig, nu kanske det börjar gå utför.
Jag har återigen lyckats hamna bland sköna klasskompisar och solen sken när vi avslutade och gick hem från skolan runt halv fyra idag. Jag kunde inte låta bli att ta en liten omväg hem bara för att få njuta av det vackra höstvädret.

Till och med google har gjort höst;



Fick ju betyget för det andra grupparbetet också, VG till våran grupp. Jag är så stolt! Det kändes skönt. Så det blir att belöna sig själv för allt slit, frågan är bara med vad? Lite ledig tid kanske? En kväll utan ansiktet i böckerna? Jag ska fortsätta drömma.

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat Frida. jag visste väl att det skulle gå bra.

2008-09-22 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0