Ny storsatsning

Jag glömde berätta om mitt nya projekt, eller snarare min nya investering som jag planerar. Nämligen att byta dator. Under hela veckan har jag burit med mig min bärbara dator till skolan och det har verkligen varit super att ha datorn med sig. Men den är fruktasnvärt otymplig, stor och tung, den ryms inte ens i väskan.

Mitt mål är nu att försöka byta till en mindre och nättare modell, för det här är inte sista gången datorn ska med till skolan. Frågan är bara vad jag skulle kunna få för min gamla, och vad en ny skulle kosta? Jag har ju inte direkt pengar gömda i madrassen.
Måste göra lite research här, och fråga pappa om råd. Han är bra. Han kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0