Värdelöst plugg och ny väska till mig.

Varför lär jag mig ingenting? Det känns som om jag bara sitter och bläddrar i boken för att jag måste till ingen nytta. Min fantasi skenar iväg och jag tror jag förlängt min "att-göra" lista med tio punkter som jag borde ta tag i. Men så tänker jag att, nej de kan jag inte göra nu för nu måste jag läsa, åsså fortsätter jag sitta vid boken utan att lära mig. Kontentan av idag är att jag inte gjort en vettig sak, förutom lagat mat.

Fredagkvällen urartade lite iallafall, då jag och Jonas, helt på tu man hand satt och söp till. Vi kom på att vi skulle ner på stan och dra en barrunda, och Jonas taggade mig som tusan på att vi skulle gå på cover-club. Det tog ett bra tag innan vi insåg att det är X3M på fredagar, då dog upphetsningen. Det blev lite livemusik på 2våningar innan vi åkte hem och lördagen med tanke på hur seg lördagen blev var det kanske tur att det blev en tidig kväll.

Ingen lyckad BHsökning heller. Det blir nog tutt-tejp som sista utväg. Jag vet ju inte ens hur den ser ut. Jag fick mig en väska iallafall, från HM. Jag hade spana lite på den i katalogen men vågade inte beställa. Det var precis rätt för mig.


En timma kvar till "ensam mamma söker". I know, kanske inte världens bästa serie, men jag har som fastnat. Den har sin charm och mammorna är så glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0