Överskottsenergi

Överskottsenergi kallas det när man inte kan sitta still. Jag kan inte sitta still, och med bara 45 kvadrat att röra sig på blir man rätt begränsad. Ska jag måste pallra mig ut? I regnet? Är det vad som krävs för lite harmoni?

Jag var på stan med mamma imorse, lite ärenden, lite fix och när jag kommer hem har jag gjort av med 1000 spänn!!!?! Hur gick det till? Jag som inte ens skulle ha något? Förutom tajts, och en sväng på apoteket. Jag förstår ingenting.

Tackar Linda för skolåningen. Jag känner mig redo för kvällens sittning. Jag känner mig inte som den finaste flicka, lite för avslappnad, lite åt rock om man kan kalla det så, men jag är ju sån, så jag får duga precis så som jag är. Mixa och matcha lyckas ju inte alltid! :)
 Hoppas att jag får en trevlig bordskamrat också så kommer kvällen säkerligen bli trevlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0