Som sagt, ...

Som sagt, det är lätt att hitta annat att roa sig med när man egentligen borde plugga. Min sysselsättning blev att kolla på lite gamla bilder. Och vips hade jag hamnat i albumet från min och Lindas 44 års fest i Januari.. vi som planerar en eventuell återupprepning, 46 års fest, hur låter det?

Jag hittade iallafall några idolbilder som jag bara inte kunde motstå;


Emily, Björn och jag såklart.


Linda och Jonas i singstarduell.


Sofia och Jonte var också där.


Skål. Men min fråga är vad hände sen?


Kommentarer
Postat av: sofia

det låter som att jag kommer och festar då!

iksu på söndag?

2008-09-18 @ 20:19:56
Postat av: Linda

viskningar och rop, på plaza.

2008-09-20 @ 15:39:00
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0