Stor påse

Handledningen på vårt grupparbete imorse gav positiv respons och efter ett par små justeringar och en jäkla bra slutkläm blev vi färdiga redan innan lunch. Jag känner mig nöjd. Så hela gruppen, inklusive jag, beslutade att ta resten av dagen och helgen ledigt.

Så eftermiddagen har spenderats rännandes på stan och tokshoppat med Linda. Hon fick förresten väldens största påse med sig på en affär. Jag är fortfarande lite förbryllad av storleken, helt sjukt stor. Men handtagen borde ha placerats på långsidorna och inte på kortsidorna, ogenomtänkt och väldigt opraktiskt.
Jag blir lite avensjuk på henne i hennes pyssel med sin lägenhet. Jag brukar vara sån jag åxå, pysslig och så, men jag har helt enkelt tappat den energin bland så mycket annat. Jag antar att det blivit bortprioriterat, frågan är bara vad jag lagt energin på istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0