Idag mår jag bättre

Idag mår jag bättre. Alvedonen imorse är den enda drog jag behövt idag. Nu är det bara halsen som smärtar, rejält! Det ända jag kan tänka på är att äta glass, kallt och svallkande för min svullna (säkert illröda) hals. Det är så typiskt att behöva vara sjuk nu, och jag som precis investerat i ett nytt iksu-kort, jag vill träna!
Men jag behöver inte känna mig ensam i min sjukdom för det verkar som om halva klassen är precis som jag. Men det blir väl så när alla olika människor kommer och ska beblanda sina olika bakteriefaunor med varandra, alla smittas på ett eller annat sätt, det är helt enkelt ett obligatoriskt moment i själva anpassningsfasen.

Nu ska jag försöka styra upp en otroligt bra slutdiskussion på vårt grupparbete. Gruppen har varit lite flummig idag, tog humorn till en helt ny nivå kan man säga (på ett fint sätt), så jag får väl representera den vettiga "tråkmånsen" och skriva lite istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0