Ännu en mobilhistoria...

Det var verkligen på tiden att jag fick komma ut och träffa lite folk igår! Jag hade en toppenkväll!
Det började med några öl på Bishops med grabbarna grus, trevliga bilsamtal blev det (mitt favoritämne eller?) haha, sedan bar det av till Plaza på Shape Up! där jag träffade alla möjliga trevliga filurer. Vänner man knappt hinner se nu för tiden, vänner som flyttat med är hemma över påsk, gamla vänner, nya vänner, skvaller hit och pinsamma insidenter dit.

Sedan var det ju den där historien om min mobil som fick sig ännu ett äventyr! Historierna om jag och min mobil börjar bli alldeles för många nu....
Hur som helst fick den sig en extra åktur i taxin igår! Ja, jag "glömde" (det var absolut inte meningen) mobilen i taxin efter de att vi åkt hem. Dessutom hade jag bara typ 7% ström på mobilen kvar, så det blev ett par dramatiska minuter tills taxichauffören svarade och var snäll nog att åka en extra runda för att lämna tillbaka den till mig. Jag är mycket tacksam! Tacktacktack!

Lite seg idag, men vädret är ju ändå "innesittarväder" så det gör nog inte så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0