Årets första mjukglass...

...blev igår på stan i det underbara vädret tillsammans med resten av Umeå. (alla var nog på stan tror jag) Det blev en bägare med vaniljglass och daimströssel, precis som jag vill ha den. Och sedan hem för att bänka sig i solstolen på balkongen! Underbart är det minsta jag kan säga.
Vi hämtade upp utemöblerna, knäckte ölen, kände lukten av grannarnas grill och kvällen var gjord. Det blev som sagt inget galej med tjejerna igår då himla skit-förkylningar och dryga näsor kom ivägen, men vi styr nog upp de där vid ett senare tillfälle ska ni se.
Men kvällen blev helt okej ändå då jag slet fram cykeln ur förrådet och hängde med grabbarna på en öl eller två nere på stan.

Idag tror jag att jag ska höra om mamma och pappa är hemma så jag kanske får bänka mig bakom solväggen och bara göra ingenting. Det varma vårvädret verkar ju hålla i sig och jag kan behöva en brunare näsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0