Det är som om någon lyft av 10 kg från mina axlar...

Det är som om någon lyft av 10 kg från mina axlar, och det var med betydligt nättare steg jag trippade hem efter dagens fördjupningsföreläsning.
Det var tungt imorse när klockan ringde 07.00 och jag med alla mina frågetecken, helt uppgiven, stressad... men jag är glad att jag gick dit, jag är glad att jag frågade fastän jag inte visste vad jag skulle fråga.
Hon ritade ut min framtid på tavlan och det löser sig ska jag se, nån gång, tillslut. Jag måste bara ha lite tålamod.

Nu när hösten löst sig dyker nästa fundering upp, finansiering eller redovisning? Det är visst inte så länge kvar tills jag ska välja fördjupning, och här går jag ovetandes.

Nu ska jag äta, vrålhungrig som jag är. Fruskost sådär omänsligt tidigt lämnar vissa hål i magen... Sedan blir det att se videoföreläsning på videoföreläsning på videoföreläsning. Kul dag jag har framförmig? Haha. Fast jag känner mig så lätt, som en fjäder, så jag tar det med ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0