Hemavan here I come...

Idag är det äntligen dagen. Visserligen först ett seminarium i avtalsrätt att ta hand om, men sedan tar jag minisemester i fjällen i helgen! Underbart. Jag hoppas att jag har packat allt som ska packas. Jag hoppas att det ryktade regnet håller sig borta och att det blir massor av sol och härlig åkning. Och jag hoppas jag mår bra och att vi kommer ha en kanonhelg.

Förresten missade jag totalt att det var första april igår! Den där enda dagen på året som man faktiskt får luras med gott samvete. Det är typ det enda som det pratas om på radion den här mogronen, vilka skämt som stog i tidningar och folk som berättar alla spratt dom utsatts för. Rätt kul att lyssna på faktiskt... men jag är glad att min värld är april.skämtsbefriad!

Det verkar som många har fått sin deklaration också. Vars är min? Jag hoppas verkligen att det är skatteåterbäring som gäller i år...

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0