Livet är inte alltid en...

Livet är inte alltid en dans på rosor. Vi tar beslut. Vi förändrar vår vardag, och hoppas att ett leende ska växa fram.

Helg igen, en händelserik sådan. Igår var det underbart väder och efter typ 25 minuter på balkongen inbillar jag mig till och med att jag fått lite röda toner i skinnet. Sedan blev det afterwork buffe på O´Learys tillsammans med familj och vänner. En förvånansvärt god (jag hade förväntat mig betydligt sämre) buffé, nått glas vin hit och en drink dit, det ena med det andra senare tod vi bussen hem till gräddhyllan.

Idag verkar det som om solen värmer mer än vad den tittar fram mellan molnen, men jag hoppas hon skiner ikväll för då är det middag och galej med tjejerna. Vi får se vart det bär helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0