Män som hatar kvinnor.

Jag är egentligen inte så mycket för svenska filmer, eller kanske mest att karaktärerna pratar svenska och att actionscenerna inte alltid är som jag förväntar mig. Kan egentligen inte säga så mycket om den här filmen annat än att den var riktigt bra. Och nej, jag hade inte läst böckerna innan.
Den var otroligt känslosam och väldigt vissa gånger, och jag kan tänka mig att det finns mycket att diskutera kring en sån här film. Den var spännande, den berörde och jag kommer absolut att se uppföljarna!

Nu sitter jag som mest och läser ett mail om skolarbete. Vi skulle tydligen ha lämnat in ett litet utkast tills imorgon, som grupp, och det hade nog ingen av oss någon större aning om. Det är ju lätt att fixa när hela gruppen är utspridd över hela sverige såhär i påsktider och jag inte läst en endaste rad om ämnet! Det är tur att det finns imponerande duktiga tjejer i min grupp som tog ett initiativ och gjorde en insats. Förhoppningsvis räcker det som ett Gondkänt och så kanske vi lär oss någonting under seminariet på onsdag...

Skärpning
Frida! Jag som brukar ha koll på allt. Jag känner mig distraherad och oengagerad, vad är felet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0