Nej det är ingen vanlig dag..

Nej det är ingen vanlig dag, för det är pappas födelsedag.. Hurrahurrahurra! Världens bästa! Hoppas att du får en riktigt bra dag... Och födelsedag innebär tårta och god mat hemme i Sävar i eftermiddag även för lilla mig.

Har just kommit hem från skolan! Juridik är verkligen itne det som ligger mig varmast om hjärtat! Nä, faktum är att det ligger riktigt riktigt långt ifrån mitt hjärta, på en kall och ödslig plats! Usch vad jag inte tycker att den här kursen är kul. Och dom snackade om att den skulle vara lätt, men att leta lagrum i den där sementklumpen är banne mig inte lätt och kräver otroliga mängder tid.

Inte nog med det så snöar det åxå! Vart tog sommarkänslorna vägen? Stora tjocka flingor är det som dalar ner från himlen. Det ser nästan ut som fejk-snö, ni vet sån där snö som dom använder i filmer som trillar ner flinga för flinga med perfekt avstånd till varandra. Jag hoppas att det är en engångsföreteelse från vädrets sida, en vårsvacka helt enkelt, och att imorgon är allt frid och fröjd igen, precis sådär varmt och vårigt som vi längtar efter.

Vad bitter jag lät nu! Så illa är det faktiskt inte, jag mår bra, jag är ledig imorgon och det är ju faktiskt födelsedag idag.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Tack för de orden, det värmer i hjärtat!!/T

2009-04-16 @ 12:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0