Noll aning och många framtidsfrågetecken.

Nu känner jag mig som ny igen! Mössfrilla och underställ i 3 dagar gör ju att man hamnar i en annan verklighet. Inget spelar roll, man bara är.

Nu gör sig dock verkligheten påmind. Jag har inte rört skolböckerna sen i onsdags och det kommer kännas imorrn då seminarium står på schemat på tisdag. Dessutom är det bara en vecka kvar tills man ska ha valt kurser till hösten, och jag har absolut NOLL aning, INTE den BLEKASTE aning, om vad jag ska välja! Vad ska jag välja? Vad kan man välja? Inte ens det vet jag, haha. Usch, varför skrattar jag, det är inte ens lite roligt, bara grymt jättejobbigt. Och vad bör jag välja? Vad vill jag som syssla med när jag är klar?? Suck.
Just nu känner jag mig som ett jättestort frågetecken och livet är som en gråzon som går mer och mer mot svart. Jag vet att just det här valet kanske inte är på liv och död, men det spelar ändå roll! Och hösten är inte det enda frågetecknet just nu...

Imorgon är det informationsmöte och eftersom jag inte ens vet vad jag vill ha svar på vet jag ännu mindre vad jag borde ställa för frågor för att bli klokare.
Jag är så stressad. Jag hoppas det löser sig.

Nu är det iallafall snart Wipeout på 5:an och det brukar muntra upp. Jag ska skratta lite åt blondiner som gör bort sig och Felix galna kommentarer...

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hoppas helgen gav lite syre åt kroppen inför vårens slit./Kram T

2009-04-06 @ 07:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0