Påsklov och det ska firas.

Nu är det påsklov på riktigt! Idag har det varit fart och fläng hela dagen, där jag redan vid 9 satt hos frissan för att bättra på färgen lite. Inte en endaste människa på stan förutom lilla jag så tidigt på morgonen, men frissan var trevlig och det är skönt att bli av med utväxten. Däremot blev jag mindre nöjd med dom där lockarna hon absolut skulle få till med plattången innan jag fick gå hem. Okej tänkte jag, det kan väl va lite kul, men det slutade med att det såg ut som sju svåra år med horn! Och så ett kilo spray på det! Usch. Det blev raka vägen till närmsta toalett för att göra det bästa av situationen, tacka vet jag hårnålar!

Efter det sprang jag på stan, flera varv känns det som, och sedan käkades lite lunch med J innan det bar av hemmåt.

Det har hunnits med en prommis och ett muffinbak också, och nu är det snart dags för middag. Hoppas att vinet hunnit kallna för ikväll ska vi unna oss... det är ju trots allt loooooov.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0