Valborg

Valborg kunde inte ha börjat bättre! Inte ett moln så långt ögat kan nå, och med en kopp kaffe i handen.
Jag har sett fram emot den här dagen ett bra tag nu efter som jag och L alltid på nått sätt lyckats göra det till en kanondag och det är alltid nått knasigt som brukar hända. Men igår fick jag höra att hon är sjuk! Neeeej, tänkte jag såklart. Inte bara brukar det bli en minnesrik dag, de är också ett tillfälle för oss att få umgås lite som inte sker alltför ofta numera. Tråkigt, men självklart hoppas jag att hon piggnar till.

Det verkar också som om det ska grillas hemma hos oss, så det är väl bara att ställa om och tagga till. Röja lite i lägenheten, en glass på stan.... Det blir säkert trevligt.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Lycka till!! Hoppas du får en minnesvärd dag iaf!

Love U in a dad´s whay.

Många kramar //Pa & Ma.

2009-04-30 @ 10:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0