Vårkänslorna sprakar och dessutom VG på tentan!

Ni har säkert noterat att det är videoföreläsningar som gäller för mig numera. Igår skulle jag så fint förbereda mig inför dagens seminariearbete och gissa vem som såg på fel videoföreläsningar? Jo, jag såklart. 4 timmar helt bortkastat, eller ja, åtminstonde kändes det så. Jag hann varken se rätt föreläsningar eller förbereda mig och läsa på eftersom jag upptäckte detta först vid nio igårkväll. Suck.

Hur som helst överlevde jag ju den här dagen ändå. Kom hem vid 12, såg rätt föreläsningar, haha, lunchade och sedan bar det iväg på en sjudundrans långprommis. Otroligt skönt och betydligt mer givande än att stänga in sig på iksu. Det känns som om det kommer bli mer och mer vistelse utomhus om solen fortsätter stråla såhär.

Jag kom hem efter alla mina tusentals promenadsteg och kände att jag inte riktigt fått nog av solen... så därför slet jag fram solstolen och satte mig på balkongen! Nu är det verkligen vår och verkligen itne långt kvar till sommar. Lovley.

Och inte nog med alla dessa endorfiner som solen ger så fick jag ju VG på statistiktentan! Jag verkar ju ha haft nån dåld talang för statistik, nån liten ådra som flyter inom mig och göder upp mig med statistiska kunskaper, haha. Det är iallafall värt att fira, kanske med en karamell ur påskägget Josefine, söta Josefine, kom förbi med igår.

Nu hoppas jag att 24 snart är hemma så jag får fortsätta se den spännande upplösningen om hur Jack Bauer ska överleva sin "sjukdom" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0