1 vecka ledigt, 1 vecka inspark.

Nu är det färdigjobbat för i sommar, förutom alla höstens helger då. Synd att man måste vara så beroende av varenda krona som går att tjäna för att överleva, inget glamourliv här inte.
Hur som helst så är det alltså 1 vecka ledigt att se fram emot och sedan 1 hel vecka av inspark och nollning, allt detta innan skolan kommer igång på riktigt.

Och min lediga dag började med en morgonpromenad. Riktigt skönt måste jag säga för inatt har jag sovit som en stock! Behövde komma igång. Gick isäng 21.30 igår och jag det var nog tur att jag ställde väckarklockan imorse för annars hade jag väl sovit än. Ägg och avokadomackor och sen lite kaffe på det. Undrar vad jag ska göra sen?


Första delen av lördagen...













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0