En spårad rosa kväll.

Det blev en rosa-fest som spårade ut totalt. Totalt. Jag lämnar det så.

Jag har väl mått bättre, men världen har slutat snurra och jag ska precis iväg för att hämta min bakis-pizza. Jag har massor med nyttig god mat i kylen men idag unnar vi oss det här. Nu blir det en lång och strikt vila för min del, och så tillbaka till allvaret såklart. Skolan. Nervös är jag, det ska jag inte krypa under bordet med. Jag vet inte varför, jag älskar ju att plugga. Men våren var tuff, kanske är det därför. Jag är iallafall sjukt glad över att jag har så goda vänner som kan stötta och hjälpa. Tillsammans kan vi bestiga berg!

Och till alla er nollor; jag hoppas vi ses många gånger till efter den här veckan, och lycka till med allt. Vi finns här för er skull, no matter what, vad än det gäller.

Kommentarer
Postat av: Linda

Berätta vad som hände under kvällen. Jag blir ju nyfiken ;)

2009-08-30 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0