Galen kväll.

Allt hände i 124:an igår. Nog gungade grisberget alltid. Galet, men kul. Bakis idag såklart, men mår ändå bättre än jag förtjänar. Jag tror vi slog rekord i hur många som ryms på 30 kvm också, många var det. Skulle jag ha räknat skulle jag nog ha tappat den, och inte bara den, allt möjligt tappades igår... och mobilen strejkar (jag och mina mobiler). Efter en dramatisk cykeltur till stan och långt köande tog vi oss iallafall in på TC och hade en toppenkväll. Gärna igen!

Idag har inte många knop gjorts. Har just tryckt en stor muffin från wayne´s efter maten så mätt är bara förnamnet. Sedan köpte vi Ben & Jerry också till ikväll, men vi får se hur mycket som får plats. En riktigt soffliggarkväll med andra ord, som börjar precis nu! Ska bara hämta upp tvätten först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0