G.I.JOE

Det blev jättegod middag igår hos J som jag faktiskt uppskattade även om jag var rätt sur över att ha förstört min tröja med marinad. Det gick inte bort trots tabort och tvättmedel och hela baletten. Just min otur.
Sen blev det bio, G.I.JOE. En äkta actionrulle kan man lugnt säga, som jag tyckte var helt okej. Jag gillar ju sånna där häftiga filmer med moderna vapen och datorer och teknik och slagsmål och attityd. Filmen hade dock inte så mycket reloationstjafs med hjärta och smärta, utan det var mest bara action. Bra action.

Idag har jag fortfarande träningsvärk som aldrig förr från måndagens step. Jag hade svaga förhoppningar om att träna idag men just ju känns det som att jag bara ska ligga på soffan, haha. Man kan säga att jag är ledig med alldeles för mycket tid över. 

Ikväll är det en kompis som ordnat födelsedagsfest så det blir nog dit jag ska. På åhlidhem, labyrinten (hur stavas de?), så vi ser väl om jag hittar till rätt gränd. Hitta.se kanske? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0