Haha, jag glömde ju berätta...

Haha, just ja! Jag glömde ju berätta hur min dag började. Det här var alltså det absolut första som sas till mig imorse när jag kom till jobbet.
En kund, min första kund för dagen alltså, slängde upp ett paket skruv på bandet och frågade mig;
"Visste du att det där är en musikalisk skriv?"
"Va? Haha. Musikalisk?" jag fattar ingenting "nä det visste jag inte..."
"Ja, det är trallskruv!" säger han.

Lite senare kommer en annan kund, han drar sitt betalkort, och vi står båda och väntar på att hans kvitto ska skrivas ut. Vi har världens segaste kvittoskrivare. Så! nu vet alla det, så sluta kommentera skiten varenda j*la gång, okej? Hur som helst, vi står där och väntar på hans kvitto och så utbrister han;
"HA! Så det är en sån där komunal skrivare...!"

Haha, vad roligt jobb jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0