Helgen var awsome.

Helgen har varit grym och det var underbart att verkligen känna sig helt ledig för en gångs skulle. Låt mig berätta.

I fredags hade jag i och för sig en rätt långtråkig dag, plus att jag bröt ihop över min värdelösa ekonomi, men livet går vidare. Någon gång måste ju vara den första, det blev den här månaden. Allt ordnar sig. Det blev en helmysig tacokväll i hos mig iallafall och sedan Buzz hela kvällen. J är oslagbar,  men Toan tog prispallen åtminstonde en gång. Jag älskar Buzz.

Lördagen blev massa rännande på stan och sedan styr vi såklart upp världens brakfest i 124an. Vi börjar bli bra på styra fest. Alltid kul, alltid full fart. Sedan Tc. Vissa säger att Tc börjar bli tjatigt, men gratis är gott. Inget inträde och mycket folk slår mycket. Och jag tror alla var där i lördags trots helg innan löning. Vi dansade oss dyngblöta och unnade oss käk på Max innan vi cyklade hem på Js cykel. Jag hade punka! Igen. Bakdäcket denna gång. Himla otur.

Söndagen blev därför en jakt på rätt däck och rätt slang, och en vända till världens bästa pappa som bytte däcket och fixade mina växlar. Jag är så tacksam för att ni alltid finns.
Film och Ben & Jerrys blev kvällen. Alldeles lagom.



 

 

 


Idag börjar allvaret, insparksvecka. Kickoff ikväll med fadderfest. Och det bästaste av allt, pinglan är tillbaka på liljansberget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0