Hur ska jag klara mig utan er?

Det var skönt med en vanlig morgon med min vanliga stora frukost. Men gud så trött jag var, ofattbart. Hur som helst, vi gick till skolan och registrerade oss.. vad tog det, 2 minuter kanske? 5 ? Sen var det liksom bara att promenera hem igen för då är inte lektionen förrens klockan 15.

Och jag som hade tänkt träna och städa lägenheten och styra upp väska och pennor och böcker hann bara komma hem för att somna på soffan i 1,5 timme. Bra start. Det blir nog varken träning eller städning känns det som. Men vädret är fint så en lite promenad, fixa anteckningsblock, äta lite och sen kör vi hårt som tusan.

Förresten verkar det som om våran klass blir hur liten som helst. Inte alls vad jag förväntat mig. Jag saknar min egna, stora, härliga klass. Hur ska jag klara mig utan er?

Kommentarer
Postat av: Linda

Då ses vi i veckan tycker jag så jag får lite skvaller! Fika på stan?

2009-08-31 @ 14:15:07
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: anna

och huuur ska vi klara oss utan dig!?

2009-08-31 @ 22:03:56
URL: http://annaolofs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0