Inlinespremiär avslutade den bästa helgen på länge.

Haha, så kul. Jag skrattade mig till tårar igenom min första tur på inlines igårkväll. Vi blev rastlösa och solen sken. Jätteroligt var det, väldigt vingligt och skitsvårt att bromsa. Jag måste nog lära mig de där med att bromsa innan jag vågar mig på någon längre åktur. Men det var kul. Sedan blev det in och kolla film och käka upp den där glassen. En bra söndag måste jag säga.
Och en tokbra långhelg har jag haft. Den bästa på länge.

Så nu är det dags för arbete igen. Jag jobbar visserligen kväll, men jag jobbar med E så vi börjar med att cykla tillsammans å sen tror jag vi styr upp en lunch i solen. De är som trevligt att jobba när man får bra sällskap. Nu ska jag äta  mina 2 nykokade ägg och sen är de dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0