Insparksveckan 2009 är i gång.

Igår var det kickoff. Skitroligt att få träffa alla igen. Alla är så glada, glada att ses, peppade på inspark. Och vår faddergrupp hade en jättekul kväll tillsammans och jag tror att vi kommer ge våra nollor en vecka att minnas. Lite seg idag efter festligheterna på E-puben, och som jag har saknat puben, musiken, och dansgolvet.
Ikväll har det tvättats och bubblats av irritation då en kille tvättade på min tvättid. Hur tusan tänkte han då? Jag avbröt hans maskin och stoppade in min tvätt, jag vänder mig om och ser en kille i fönstret men tänker inte så mycke tmer på de, kör mitt race och går upp. När jag sedan kommer ner igen för att hänga min tvätt har killen klättrat in genom fönstret och stoppat in sina kläder i tumlaren igen och occuperat torkskåpet. Otur att han lämnade fönstretpå vid gavel för de låste jag igen och när jag lämnade tvättstugan med hans tvätt kvar kände jag bara att han får skylla sig själv!

Nu käkar jag choklad och rostade mandlar, dricker mitt thé och slötittar på tv, just nu fotboll faktiskt. Sverige leder och jag hoppas det förblir så. Det blir nog en tidig kväll så jag är taggad imorrn då första mötet med nollorna är. Jag är glad att jag inte är i deras skor, men det ska bli roligt, vi ska ta hand om, visa vägen, leka och stoja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0