Ipod insolad på bröstet.

Vilken underbar dag att vara ledig på. En av sommarens varmaste och jag har solat in min ipod med sladd på bröstet. Snyggt, mycket snyggt. Får ta och fixa det där när jag får tillfälle.
Fick för övrigt börja dagen med att promenera och hämta min cykel på jobbet eftersom jag fick skjuss hem igår, och när jag bad om skjuss totalglömde jag att cykeln fanns där ute, och att leva umeå fullt ut utan cykel är som att festa utan fest. De går dåligt. Den är hemma nu iallafall.
Det är ju min jobbhelg i helgen, och så var jag snäll och ska jobba nästa också vilket känns lite sådär, det är ju på helgen det händer. Men jag och S ska se till att det händer imorgon ändå, söndagen blir offret, men ibland behöver man känna att man lever.
Ikväll, ja vem vet, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0