Kaffe och choklad.

Aj, jag är mör. I hela kroppen. I muskler jag inte trodde fanns, nägonstans i revbenen, i stjärten, i låren. Hon frågade visserligen om vi ville ha träningsvärk, det ville vi, det fick vi, men det här är ju löjligt. Men fortfarande totalt värt det! Step är de bästa. Nu måste jag bara bli människa igen innan jag provar igen.

Har precis varit på en liten promenad för att känna på vädret, kändes inte som en dag att sitta instängd i lägenheten på då solen skiner såhär. Nu tyckte jag att jag förtjänade lite choklad, så kaffe och 6 rutor marabou blev min belöning. Hur många rutor gör dig glad?

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin du har gjort din blogg!

2009-08-18 @ 20:11:07
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0