Ledig dag = göra-av-med-pengar-dag

En ledig dag mitt ibland allt annat. Massor med shopping har det blivit av, varav mitt svarta nagellack som jag så länge trånat efter. En klippning som blev super, galen tjej det är den där pinglan som klippte mig men bra är hon, riktigt bra. Och så ett välfyllt kylskåp fick jag också, nu lär jag klara mig resten av månaden.


(jag vet jag ser typ rätt ut, som en harunge, haha, men kolla spegeln där bak, kolla lockarna jag fick! ;) )


(nya skor kanske? och så mitt efterlängtade svarta nagellack! )

Way to much wine för mig ikväll, jag som ska jobba imorrn. Men en trevlig kväll hade jag, alldeles sådär som en fredag ska vara. Nu är det definitift sängen som gäller och jag håller tummen för lite skjuss imorrn kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0